poniedziałek, 16 czerwca 2014

MARZENIA SĄ PO TO ABY JE SPEŁNIAĆ...

Czemu wiele osób nie chce mówić swoich marzeń? Czy oni boją się, że ludzie będą się wyśmiewać/nie zaakceptują ich marzenia? Według mnie na tym to wszystko polega. Ja jakoś nie sądzę, że to jest powód do wstydu. Jeszcze do niedawna moja lista marzeń była długa. Zawsze marzyłam, aby być w programie "The Voice of  Poland", być na koncercie mojego ulubionego zespołu - Enej, mieć ich autografy, zdjęcia z nimi i porozmawiać z nimi chwilę. Spotkać Tomsona z Afromentalu?
Proszę bardzo. Ot tak... Jak pstryknięciem palca spełniły się moje marzenia. Wszystkie w 2013 roku.
Byłam w programie "The Voice of Poland". Nie, nie byłam uczestniczką tylko moja koleżanka Maja Szymanowska (znana z "Bitwy na głosy" z grupy Libera), która niestety nie przeszła dalej, ponieważ p. Edyta Górniak się nie odwróciła. Za to były też "+" tego. Poznałam niesamowitych ludzi min. (pewnie większości znany tancerz) Sebastiana Kowalczyka, jego koleżankę Patrycję Kowalik i innych. Dzięki temu nawet przybiłam 5 z Tomsonem z Afromentalu, a Baron powiedział nam (dziewczynom) "Cześć".
W wrześniu poszłam na koncert swojego ulubionego zespołu czyli Enej. Na koncercie było mega. Oglądałam koncert z powietrza (No prawie dosłownie mówię. Stałam trochę z tyłu przy jakiś barierkach, więc się na nich podciągałam i wtedy coś widziałam). Przez następny dzień miałam zdarte gardło, ale to się nie równa z emocjami jakie tam były. Po koncercie poszłam, żeby zrobić sobie zrobić z nimi zdjęcie i wziąć autografy (brałam od każdego po 3, bo 1 dla mnie, 1 dla mojej siostry, 1 dla przyjaciółki).
Dobrze... Dłużej się już nie rozpisuję... Teraz przyszedł czas na moje marzenia, które jak do tej pory się jeszcze nie spełniły.
A czy jakieś twoje marzenie się spełniło? Masz jakieś marzenie? Jakie? Odpowiedz napisz oczywiście w komentarzu :-)




Chciałabym skoczyć na bungee.
ŹRÓDŁO ZDJĘCIA




Pójść na festiwal kolorów.
Może w przyszłym roku się tam wybiorę.
ŹRÓDŁO ZDJĘCIA - http://milionioliwka.blogspot.com/


Od zawsze chciałam skoczyć na spadochronie.
Mam nadzieję, że niedługo się spełni.
ŹRÓDŁO ZDJĘCIA    



6 komentarzy:

  1. tak jak u ciebie moim marzeniem od dziecka jest skoczenie z bungee,ale w nietypowy sposob :D bo w aquaparku i to jest naprawde super tylko szkoda ze tak daleko bo aż Ameryce :(
    Zapraszam na moj blog www.natally-nat.blogspot.com oraz na moj kanal na YouTube: https://m.youtube.com/user/natallyandnat‎

    OdpowiedzUsuń
  2. tak samo jak ja :) wszystki 3 marzenia :* ja mam jeszcze dużo dużo innych, ale te znajdują się na mojej liście

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dużo innych marzeń. Nie chciałabym skakać na bungee. Boję się *_* Chcę jeszcze pożyć ;) http://sweetyeahday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :3 Zazdroszczę bycia w the Voice of Poland, sama bym chciała się tam znaleźć :3 Ja mam trochę inne marzenia, ale tutaj nie będę się rozpisywać ;D

    Pozdrawiam :3 http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiscie czekam na sposobnosc by spelnic swoje marzenia - te wieksze, a do tych mniejszych naleza miedzy innymi te, ktore Ty okreslilas jako te pozostawione do spelnienia... Festiwal kolorow, juz w tym roku mialam jechac a jednak wypadl mi inny wyjazd :( Do pozostalych dwoch potrzebuje sumy pieniedzy no i troszke wiecej odwagi... :D

    Uwazam, ze ludzie nie chca mowic o swoich marzeniach bo po prostu nie czuja takiej potrzeby - u mnie w rodzinie utarl sie przesad mowiacy o tym, ze marzenia wypowiedziane juz sie nie spelnia. :D

    xoxo


    http://diamond-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne marzenia, ja miałem jechać na festiwal kolorów do Wrocławia ale nie wyszło :(
    Zapraszam do mnie:
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń