piątek, 6 czerwca 2014

MOJE PIERWSZE KROKI ZWIĄZANE Z FOTOGRAFIĄ

Moja pasja to fotografia. Jak na razie nie biorę jej na poważnie (czytaj nie mam związanych z tym planów na przyszłość). Może z czasem to się zmieni i zacznę myśleć o tym na poważnie. Szczerze to moje pierwsze kroki z fotografią zaczęły się niedawno. Dokładnie na początku wakacji roku 2012. To właśnie wtedy dostałam mój pierwszy aparat fotograficzny. Tak, dokładnie, w wieku 12 lat dostałam swój pierwszy aparat fotograficzny. Byłam bardzo zadowolona jak dostałam ten aparat. Zdjęcie nie są przerabiane ani nic z tym rzeczy. Według mnie nie są aż tak złe.
A wy co o nich sądzicie ?














































7 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)
    ja również dopiero zachnam przygode z blogowaniem wiec zapraszamhttp://stayxxstrong.blogspot.com/?m=1#_=_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ;) Jakim aparatem robiłaś zdjęcia?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłym aparatem Fuji FinePix AX600 i lustrzanką nikon d3100 :-)

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdjecia. Agnieszko pytalas sie u mnie na blogu o maly problem przy zakladaniu fan paga na Facebooku. Chyba wiem o co chodzi, bo też się z tym zmagałam (i probowałam rożne nazwy). Tymczasem kiedy zakładasz fan paga - adres typu www.facebook.com/Twojanazwa może (i prawdopodobnie będzie już zajęty). Dlatego trzeba kliknąc na ignoruj i wtedy Facebook dobierze Ci kolejny wolny adres, a Ty masz nazwę Twojego fan paga taką jaką chcesz. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjecie jest cudne ;) rowniez zajmuje sie fotografia..
    xoxo

    http://diamond-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam fotografowac oczywiscie tak samo jak Ty nie wiąże z tym przyszlosci. To zdj ostnie jest piękne :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń