środa, 30 lipca 2014

MOJA WAKACYJNA MUZYCZNA LISTA

Dzisiaj przychodzę z kolejnym nietypowym postem. Otóż chciałabym podzielić się z Wami moją wakacyjną muzyczną listę. Są to najróżniejsze gatunki. Zaczynając od tych, które najczęściej słyszymy w radiu, aż po muzykę celtycką (to wszystko wina mojej przyjaciółki, która mnie tą muzyką zaraziła). Są to te piosenki, które aktualnie utknęły mi w głowie i chcą z niej wyjść.

1. BASTILLE - THINGS WE LOST IN FIRE
2. CHLÖE HOWL - RUMOUR
3. GLEE CAST - HELLO
4. GLEE CAST - SMOOTH CRIMINAL
5. ED SHEERAN - I SEE FIRE
6. EWELINA LISOWSKA - WE MGLE
7. ELAIZA - IS IT RIGHT
8. INDILA - DERNIERE DANSE
9. KASIA POPOWSKA - PRZYJDZIE TAKI DZIEŃ
10. WOODLAND - BLOOD OF THE MOON
11. CELTIC MUSIC - DREAM OF THE FOREST DANCE (nie mogłam znaleźć linku do tego)
12. MOLLY - CHILDREN OF THE UNIVERSE
13. ELEN LEVON - WILD CHILD
14. VOX VULGAIRS - LA SUITE MEURTRIERE
15. AYTHIS - LAST RITUAL
16. CELTIC MUSIC - LEGEND
17. SARA KEMPE - LET ME FLY
18. CALVIN HARRIS - SUMMER
19. SCORPIONS - WHITE DOVE
20. VOX VULGARIS - ROKATANC

A jaka jest Twoja muzyczna lista na wakacje 2014? Napisz mi w komentarzach utwory, które chodzą Ci  po głowie w ostatnim czasie lub po prostu zostaw linka do tej piosenki.

4 komentarze:

  1. Calvin Harris- Summer <3

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooj dużo ich! Nie chce mi się pisać :/ Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka numer 2. <3 *-* Wspaniała ! Od kilku dni szukałam jej tytułu :D Aż w końcu trafiłam tu ! :)

    http://scenariuszmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń