poniedziałek, 28 lipca 2014

MAZURY W OBIEKTYWIE

Gdy za oknem upał nie chce się nic robić tylko napisać nowego posta na bloga. Jednak w mojej głowie pustka! Nie mam o czym napisać posta! Na wakacjach byłam jak na razie w Krakowie, jednak nie mam dużo zdjęć! Postanowiłam zrobić coś innego. Coś o czym przy normalnych zmysłach nigdy bym nie zrobiła (no dobra to był żart). Postanowiłam "wypromować" moją własną siostrę!
Moja siostra tak samo jak ja uwielbia robić zdjęcia. Według mnie robi lepsze zdjęcia ode mnie (jest starsza i znacznie dłużej ma do czynienia z aparatem niż ja). Ostatnio była na mazurach i postanowiła zrobić zdjęcia zachodowi słońca. Zdjęcia są prześliczne... zresztą sami oceńcie. 
Które zdjęcie najbardziej się Wam podoba, a które najmniej? Swoje opinie piszcie oczywiście w komentarzu. 


                                    



                                   


                                   



                                   



                                    




                                   

13 komentarzy:

  1. zdecdowanie pierwsze i osttanie zdjęcia wyszły jej najlepiej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mazury są wspaniałe :)

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekaż siostrze, że są naprawdę bardzo ładne :) Mi najbardziej podoba się drugie zdjęcie.
    http://adriannadomagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myslalam ze nam klikne w ten link to zobacze cos wiecej niz zwykle zdjecia.. panno bloggerko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia, ale jeśli mogę coś doradzić, to lepiej wyglądałyby, gdybyś je powiększyła :)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: http://natalierosalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są prześliczne, na moim blogu też są zdjęcia z Mazur ;) <3

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetne zdjęcia! Szczególnie 2 i ostatnie :)
    http://alexeiworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są te zdjęcia, ale czego tu chcieć na mazurach jest zawsze pięknie.
    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Żal dupę ściska, jak widze te pożal się Boże "szczere opinie".

    Świetne robisz zdjęcia, szczególnie spodobały mi się te 2 od końca.Sama fotografuję, ale fotografem siebie nie nazwę.Może za kilka lat..
    Mam po prostu własny sposób na robienie zdjęć natury i tego się trzymam.Irytuje mnie, gdy ktoś próbuje mi wytknąć, że coś źle robię.
    I Ty też nie zwracaj uwagę na innych :).Najwazniejsze, że Tobie się podobają zdjęcia.Inni są na drugim miejscu.

    Byłam na wycieczce szkolnej przed wakacjami i na pech zapomniałam aparatu i musiałam robić zdjęcia telefonem 3.2 pxl..Ale na szczęście zdjęcia gór nie wyszły takie złe ;).Za to gorzej prezentowały się zdjęcia zieleni.
    Zdjęć ludzi nie umiem jakoś specjalnie robić jak to niektórzy umieją..Najlepszymi dla mnie modelami są rośliny, ewentualnie słońce i chmury i widzę, że Tobie też bardziej natura pasuje ;D.

    Może zajrzysz do mnie na photobloga? : www.photoblog.pl/photography96 Będzie mi naprawdę miło.

    ~~

    Świetny blog i miły dla oka wygląd :).Kolory się ze sobą nie gryzą ani nie "dają" po oczach.Tytuł notki ciężko odczytać przez tą czcionkę bo jest strasznie niewyraźna :(.I jeśli możesz to zmniejsz odrobinę szerokość bloga, bo ucina datę notki i widać ją w ledwo połowie :).

    Pozdrawiam i życzę wielu inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinię. Już wchodzę na Twojego photobloga. Niestety czcionki ani tego przycinania nie umiem zmieniać, ale niedługo chcę zmienić wygląd bloga i wtedy poproszę osobę, która mi zrobi, żeby było to dokładnie zrobione, ponieważ jak ten wygląd był robiony nie miałam wglądu jak to wszystko wygląda. :/

      Usuń