piątek, 15 sierpnia 2014

50 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ O MNIE TAG

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Bez dobrej książki do czytania, telefonu i słuchawek.
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Nie mam ulubionego.
3.Czy lubisz pływać ?
Nie, ponieważ nawet pływać nie umiem.
4.Masz jakieś fobie ?
Mam straszny lęk wysokości i strasznie boję się pająków.
5.Pijesz kawę ?
Bardzo rzadko.
6.Co robiłeś o 24:00 ?
Smacznie spałam.
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak, moje skarpetki.
8.Często piszesz smsy ?
Bardzo rzadko.
9.Czytasz książki ?
Tak. Ostatnio przeczytałam "Rupieciernia nkońcu świata" - Mańczyk.
10. Masz duży pokój ?
Mały pokój.
11. Kiedy masz urodziny ?
Dokładnie 29 września
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Tego co wpadnie do ucha, to co leci w radiu lub tego czego słucha moja przyjaciółka.
13. O której chodzisz spać ?
Ok. 22:00 - 23:00
14. Malujesz paznokcie ?
Tak.  Jutro przyjaciółka pomaluje mi na różowy kolor.
15. Twoje największe marzenie ?
Pisałam o tym nawet post - Marzenia są po to aby je spełniać...
16. Co lubisz robić ?
Robić zdjęcia i spędzać czas z moją przyjaciółką.
17.Jesteś leniem ?
Raczej nie
18. Czego sie boisz ?
Pająków i wysokości.
19. Umiesz śpiewać ?
Niezbyt, chociaż wszyscy twierdzą, że bardzo ładnie śpiewam.
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
Jak byłam mniejsza to jadłam plasterki cytryny.
21. Facebook vs Twitter ?
Ani to ani to.
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Youtube.com, Bezużyteczna.pl, Google.com
23. Ulubiona piosenka ?
Takie obecnie moje ulubione piosenki można poznać w poście - Moja wakacyjna lista muzyczna
24. Dużo śpisz ?
Ok. 8-10 godzin
25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Oglądam jedynie siatkówkę.
26. Ulubiony sportowiec ?
Siatkarz - Bartosz Kurek.
27. Masz jakieś hobby?
Robienie zdjęć.
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Tak.
29.Masz skypa ?
Nie mam.
30.Co lubisz pić?
Najróżniejsze naturalne soki i kakao.
31.Ulubiony owoc ?
Truskawki i czereśnie.
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Egoizmu.
33.Zbierasz coś?
Monety z innych krajów i serwetki.
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
Tyle ile mam.
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
To zależy czy mam dobry humor.
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Jak byłam mała miał obsesję na temat Hello Kitty i tata nazywa mnie do dziś Hello Kitty.
37.Masz rodzeństwo?
Mam starszą siostrę.
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Aktualnie mam wakacje i nie chodzę do szkoły.
39. Malujesz sie ?
Jedynie zakrywam korektorem niedoskonałości raz czy dwa razy pociągnę tuszem rzęsy i pomadka/błyszczyk i to wszystko.
40. Rozpuszczone czy spięte włosy?
To zależy.
41.Kolor ścian w pokoju ?
Delikatny niebieski (niezapominajka).
42.Co najczęściej oglądasz na yt?
Różne rzeczy.
 43.Jesteś wolna ?
Tak.
44.Jakie masz teraz włączone strony?
Żadne.
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
"Wreszcie udało mi się zainstalować Subway Surf i nie będę musiała od ciebie zebrać o telefon żebym w to pograła"
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
X (moja przyjaciółka)
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Niebieski.
48. Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?
Rozmawiałam z babcią przez telefon.
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Chemia i Fizyka.
 50. Ile w dzień szkoły zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Ok. 25 minut

Jeżeli macie jakieś jeszcze do mnie pytania piszcie w komentarzach. Chętnie na nie odpowiem.
Co sądzicie o takich tagach? Swoje opinie piszcie w komentarzach.

9 komentarzy:

  1. świetny post :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. Dzięki takim postom można się wiele dowiedzieć o danym blogerze/blogerce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba wygląd Twojego bloga, jestem tu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe tagi :)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie ruszam się z domu bez słuchawek i muzyki w nich. :) Masz bardzo ładny szablon bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi.
    Radziłabym Ci zmienić czcionke tytułu na blogu, ponieważ prawie się doczytać nie można.


    http://pamietnik-internautki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie TAG-i :)

    http://zolilollix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń