sobota, 31 maja 2014

MÓJ ZWIERZĘCY PRZYJACIEL CZYLI PIERWSZY TAG NA BLOGU

Witam w pierwszym tagu na moim blogu. Mój poprzedni post (zapraszam - HOP! )został nazwany na facebooku jako najlepszy tego typu post jaki ta osoba czytała. Jest mi bardzo mi z tego powodu bardzo miło. Dzisiejszy post (jak wyżej napisałam) jest to tag, ale nie o mnie lecz o moich zwierzętach czyli mój zwierzęcy przyjaciel tag. No to... miłego czytania wszystkim życzę.

1. Jak ma na imię Twoje zwierzątko i jakiej jest rasy?
Figa - (pies) - owczarek niemiecki
Gordi - (pies) - owczarek niemiecki
Browarek - (kot) - kot dachowiec
Psotka - (kot) - kot domowy

2. Jak długo jest już z Tobą?
Figa - 8 lat
Gordi - 5 lat
Browarek - 2 lata
Psotka - 1 dzień

3. Jak znalazł się w Twoim domu?
Figa - tata z wujkiem pojechali do hodowli i tam kupili
Gordi - przez przypadek, bo okazałaś się "wyrośniętym yorkiem"
Browarek - wzięty od fryzjera
Psotka - pewna pani musiała oddać małe kociaki i się zgłosiłam na chętną do wzięcia

4. Jaki ma charakter?
Figa - Wieczny szczeniak, ale na kota lub obcą osobę potrafi naszczekać
Gordi - Wieczny szczeniak, najchętniej przez całe życie by leżał i nic nie robił, na obcą osobę potrafi naszczekać, jednak do kotów nic nie ma.
Browarek - Leń do "n" potęgi, jego ulubione zajęcie to drażnienie psów
Psotka - uwielbia chować się za pralkę, uwielbia się bawić i być w centrum uwagi, jednak gdy nikt nie chce się z nią bawić lub nie zwraca na nią uwagi zaczyna miauczeć na cały regulator (np. gdy ona jest w kuchni na dole, a ja u siebie w pokoju na górze i zacznie miauczeć słychać ją aż u mnie w pokoju),

5. Gdzie sypia Twoje zwierzątko?
Figa - Na podwórku (ma swoje specjalne miejsce)
Gordi - Tak samo jak Figa
Browarek - Obecnie jest poszukiwany, ale tak to śpi u dziadków
Psotka - Śpi w kartoniku z pluszaczkiem w łazience

6. Co je Twój kociak?
Figa - starta, gotowana marchewka z burakiem, z ugotowaną kaszą jęczmienną i kawałkiem mięsa
Gordi - to samo co Figa
Browarek - kawałki jakiejś szynki lub kiełbaski lub czasem troszkę jedzenia takiego jakie jedzą Gordi z Figą
Psotka - Nie umie samodzielnie jeszcze jeść, więc pije mleko z butelki

7. Co dla Ciebie znaczy relacja z Twoim zwierzakiem?
Bardzo duża. Czasem jest tak, gdy mam problem idę do Gordka lub Figi i gadam do nich, chociaż i tak wiem, że mnie nie rozumieją.

8. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Figa - Spaślak
Gordi - Wodowielbiciel
Browarek - Browciu
Psotka - Psota

9. Najmilsze wspomnienie z Twoim pupilem?
Jest dosyć tego sporo, jednak wolałabym zachować je dla siebie.


A ty masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak, jakie to jest zwierzątko i jak ma na imię? Jeśli nie masz napisz jakie byś chciał/chciała i jak byś nadał/nadała imię?

Psotka :-) 

Browarek :-)


Figa :-)
                                     
                                      Gordi :-)

2 komentarze:

  1. "Wyrośnięty york" okazał się owczarkiem niemieckim :D padłam :)
    Ale z oczu mu yorkiem patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, ale masz cudowne zwierzątka. ;) ja na razie mam chomika, Jerzy się nazywa, już prawie dwa latka ma i jest absolutnie fantastycznym chłopakiem. ;) szkoda tylko, że taki mały i nie da się do niego tulić tak jak do psa czy kota.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń