sobota, 4 października 2014

NOMINACJA LIEBSTER BLOG AWARD!?

Witam wszystkich w nietypowym poście. Tak właściwie ten post nigdy nie powinien być opublikowany, a jednak. Nigdy się nie bawiłam w coś takiego jak nominacja liebster award pomimo, że byłam już kilka razy nominowana (dokładnie 3 razy licząc tą nominację). Chciałabym podziękować za te 3 nominacje, za docenienie mojej pracy. Postanowiłam zrobić taki post, ponieważ bardzo spodobały mi się pytania.
Nominację dostałam od p. Kasi z bloga - http://littlebowbow.blogspot.ie/

Pytania dla nominowanych:
1. W jakim kraju chciałabyś mieszkać i dlaczego.
- Chciałabym mieszkać w Norwegii, ponieważ jest tam mnóstwo ciekawych miejsc. 
2. Jak widzisz siebie za 10 lat?
- Nie mam bladego pojęcia. Czas pokaże... 
3. Jak długo masz bloga?
- Tego bloga mam od maja tego roku (dokładnie od 28.05.2014r.) 
4. Czy chciałabyś pisać bloga w języku angielskim?
- Może kiedyś zacznę pisać bloga także w języku angielskim. 
5. Ulubiony blogger.
- Mam kilka ulubionych blogów. Nawet post był o tym na moim blogu - moje ulubione blogi
6. Ciasteczka czy chipsy?
- Oczywiście, że ciasteczka. 
7. Ulubione ubranie.
- Moje ulubione ubranie to bluza 
8. Ulubiony film.
- Moje ulubione filmy to: Marley & Me, Titanic, Nad Życie, Oszukane
9. Kot czy pies?
- Uwielbiam i psy i koty. 
10. Co chciałabyś robić w przyszłości?
- W przyszłości chciałabym zostać dziennikarką lub policjantką. 
11. Tak jak wszyscy- wstaw swoje zdjęcie, które Ci się podoba.
- Nie mam jakiegoś ulubionego.

Kogo nominuję? - Wszystkich, którzy to czytają.
Co sądzicie o tego typu zabawach? Bawicie się w nie?

5 komentarzy:

  1. ja bardzo chcę odwiedzić norwegię, ale niekoniecznie mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli ja też mam odpowiedzieć na te pytania, jako blogerka ? Dobrze rozumiem, że zostałam nominowana ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jeżeli to przeczytałaś to jesteś nominowana. Jeżeli nie chcesz pisać specjalnego postu na to możesz tutaj dodać odpowiedzi. Pytania te same. :-)

      Usuń
  3. Ciekawe pytania
    Gratulację!

    bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie takie zabawy, dzięki nim możemy dowiedzieć się troche faktów z życia blogera :3
    http://vininamoyel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń