niedziela, 21 września 2014

CZYM JEST DLA CIEBIE SZCZĘŚCIE?

Dzisiejszy post chciałabym poświęć szczęściu. Jak sam tytuł pyta: "Czym jest dla Ciebie szczęście?". Jak pisze pewna osoba z pewnej strony internetowej: "Szczęście jest pewnego rodzaju emocjami , które wywołane są jakimiś pozytywnymi przeżyciami. Dla mnie poczucie szczęścia odczuwalne jest , gdy coś mi się udaje , gdy dostaję dobrą wiadomość i układa mi się w życiu tak , jak sobie zaplanowałam. Do szczęścia potrzebuję rodziny , najbliższej mi osoby - przyjaciółki. Jest wiele rzeczy , które sprawiają , że jestem szczęśliwa. Mówi się , że pieniądze szczęścia nie dają ale jak mam być szczerze to chciałabym być bogata - wtedy byłabym najszczęśliwszą osobą na świeci".
Dla mnie szczęście to również pozytywne emocje, które wywołują u mnie uśmiechnięta. Zazwyczaj jestem szczęśliwa jeżeli coś mi się uda np. Gdy dostanę dobry stopień w szkole. Szczęście również kojarzy mi się ze szczęściem innej osoby.



Czy Waszym zdanie te 2 zdjęcia pokazują
szczęście?

A czym jest dla Ciebie szczęście?
Czy uważasz, że pieniądze dają szczęście?

4 komentarze:

  1. Drogi anonimku!
    Gdybyś dokładnie przeczytał/przeczytała post z linku, który wysłałeś/wysłałaś mi to byś wiedział/wiedziała, że ja na tym blogu byłam przez krótki czas autorką. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do LBA :)
    http://littlebowbow.blogspot.ie/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie szczescia nie da sie opisac :) jest to cos wiele wiekszego haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęście dla mnie to spokój i stabilizacja, przede wszystkim. :) bo wtedy jestem w stanie cieszyć się ze wszystkiego. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń