środa, 28 maja 2014

PIERWSZY WPIS JEST NAJWAŻNIEJSZY

Witam wszystkich na moim blogu. Tak - jest to mój pierwszy wpis w blogosferze i chyba jak każdy kto zaczyna pisać bloga mam lekką tremę. Nigdy przedtem nie czytałam żadnych blogów, więc sama nie wiem jak mam zacząć... W moim pierwszym poście przedstawię się i napiszę parę słów o sobie: Mam na imię Agnieszka, niektórzy mówią do mnie angielskim znaczeniem mojego słowa czyli Agnes (prawdopodobnie dlatego tak do mnie mówią, ponieważ uwielbiam j. angielski)  i mam 13 lat (w wrześniu skończę 14 lat). Na co dzień uczęszczam do 1 klasy gimnazjum (klasa "kulturowa" z rozszerzonym j. polskim), a w wolnych chwilach uwieczniam ciekawe chwile robiąc zdjęcia. 
Co do tematyki bloga... Nie będzie on poświęcony tylko i wyłącznie fotografii, ale także będę opisywać jakieś ciekawe historie, które mi się przytrafiły. Uwielbiam rozmawiać na trudne tematy, a także co o tym sądzę czyli... znajdziesz tutaj najróżniejsze moje przemyślenia. Tagi, tagi, tagi... bez nich blog nie był by blogiem, nie prawda? Także będą i one na moim blogu. Uwielbiam dawać różnym rzeczom drugie życie, a co za tym idzie? Znajdziesz tutaj także posty DIY = DO IT YOURSELF (po polsku = zrób to sam).
Mam nadzieję, że tymi kilkoma zdaniami zachęciłam Was do dalszego czytania mojego bloga, a także do zaobserwowania go. 


5 komentarzy:

  1. Ciekawie piszesz. Czekam na następny post! Obserwuję :*
    http://sweetyeahday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie - powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia z blogiem ! :D
    Co powiesz na wspólną obserwację ? - odpisz u mnie ;D
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń